сряда, 6 април 2011 г.

Шум в системата


На мен вече нищо не ми е ясно. В правителството на Република България има 17 министри, включително с Бойко Борисов, чийто ресор е „председател”. В този състав на кабинета има разни и всякакви ресори. Култура, спорт, земеделие (съвет от автора: да си посадите нещо – картофи, агне или лук) и разни други, между тях и икономиката, барбар с енергетиката и туризма. И както е казала принцесата: „Всяка жаба да си знае гьола”. 

Обаче се оказва, че на някои жаби гьолът им е доста по-пространен и дълбок, отколкото на други жаби. А на една особено.

Вчерашната сага с уволнението на директора на НЕК, който точно да го уволнят и не можаха, днес се разрасна с възможността на Трайков да му направят „последна забележка”
(Аз, ако бях на негово място, след такова публично унижение, веднага щях да я предизвикам тази забележка. И то така щях да я предизвикам, че да е една наистина запомняща се забележка) (втора скоба: Когато правиш забележка на подчинените си, които имат ръководни и управленски функции, е желателно „забележките” да се правят в тесен, вътрешноведомствен кръг, за да: а) запазиш управленския авторите у „забележкения”, б) да може той да си свърши работата, отивайки в Москва. Също така не толерирай публично колега на критикувания, защото може да очакваш една истинска драма {особено ако толерираният е на път да отреже половината ведомство на другия вицепремиер}.).

Аргументът на Трайков е, че Първанов си е надвишил правомощията. Нещо, с което аз съм съгласна. Обаче Дянков, намиращ се в поредния си престой в САЩ за последния месец, първо е дал правомощия на Първанов, второ „дълго и напоително” е обяснявал „на Трайчо” за какво става дума (от което редовата публика остава с убеждението, че Трайчо е идиот) и трето, отменя уволнение (доколко законно е друг въпрос) наложено от негов колега. Предишната забележка Трайков си отнесе заради Лукойл, проблем, в който Дянков отново взе доста мъглява позиция. Р

До преди малко слушах „уволнения” Първанов, според който за казуса „Белене” вече става дума да се споразумеем с руснаците за цената.

Тоест, това лице ме уведоми, че България тъй или иначе ще строи АЕЦ Белене…
А този човек, точно кой беше, че определя дали ще се строи атомна централа или не?

Няма коментари:

Публикуване на коментар