петък, 29 ноември 2013 г.

56-та церемония Спортист на годината

И тъй като тук взе да става много мрачно една приятелска закачка с приятелите от http://chronicle.bg/ 



Да видиш името си в любим сайт винаги е много приятно. Да видиш снимката си е още по-приятно. А като си видиш и текста си е разкъртващо. Още по-хубаво става и когато Facebook се изгабарка и на статията „56-та церемония Спортист на годината ще се проведе на 16 декември” публикува снимката ти. 

Когато попитах един от авторите, в коя дисциплина все пак се състезавам и за която ще получа награда получих отговора „ми направо голяма награда за цялостен принос”

А това си е сериозно признание. А и солиден ангажимент. За това искам да нахвърлям някои опорни точки за благодарственото ми слово. 

Първо искам да благодаря на своите родители. Защото без тях нямаше да ме има. 

Второ искам да благодаря за подкрепата на своите приятели. Те активно ме подкрепят. Някои даже ходят с мен на тренировки. 

Трето искам да благодаря на Пеев. Защото ако го нямаше Пеев, нямаше да мога да си каля волята 169 дни. 

Четвърто искам да благодаря на О., защото със своята упоритост да си подаде оставката ме стимулира да овладея нови спортни дисциплини – бягане с препятствия в градски условия, преследване на мишка, вардене на задни изходи.

Благодаря!

Няма коментари:

Публикуване на коментар