вторник, 19 април 2011 г.

На колене-е-е!

Седя, пиша си разни работи и слушам сутрешните блокове от записите в интернета. Първото, което разбрах от Цецка Цачева е, че петелът си е гръбначно, а думите, които забавлиха целокупното множество не били точно тези, които се чуват тук http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=699602&audio_id=79266 на 35 секунда от записа. 

Думите на Цачева били цитирам: „Не, такава фраза не съм произнесла. Но нейният въпрос беше, т.е. не нейния, а на проф. Корнезов, беше ето идва французи, ние с тях сме в ЕС, какво ще стане, ако примерно се посегне върху петел, и на микрофона отзад аз казах, няма да го закачаме, ако е безгръбначно, но не съм казала, че петелът, поне съм виждала скелет на кокошка.”. И въпреки всичко аз се доверявам на ушите си…
Другото, което ме накара отново да се чувствам горда, че симпатизирам на партията, на която симпатизирам, която може и да е с малко представителство в парламента, но със сигурност е от най-качествените и интелигентни хора, беше изявата на организаторката на „Ние сме Герб. С теб сме по-силни” (макар че ако бях лидер на това нещо, на тази госпожа бих й казала „Ние сме Герб. И без теб ще просъществуваме малко по-дълго).ето тук: http://www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/razgovori-gosti/story/1059333074-Nie_sme_GERB_s_teb_sme_posilni__obyasnenieto.html

Тази женица така се оплете, разказвайки мелодраматичната история на доброто си желание да направят нещо добро за децата, че чак жално да ти стане. Но и тя, и председателят на Народно събрание изобщо не обясниха как и кой точно ще понесе наказанието за нарушението на закона. Защото, освен за връщането на комсомола и пионерското движение, тук говорим предимно и основно за нарушение на закон.

Въпреки всичко, водещият благодари на госпожата Симеонова и прие за достатъчно извинението й. Един вид може да нарушавате закона на воля, ако след това се извините в ефира на бТВ. Или това, или водещия просто падна .. „На колене-е-е-е”



2 коментара:

  1. И тук ще ти го напиша: Смеххх!

    А от "х"-то накрая
    взех, че почнах да се давя :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тези двамата от клипа накрая, въобще не мога да ги понасям. Иначе поздравления за текста!

    ОтговорИзтриване