петък, 17 май 2013 г.

Явно стресът си взема своето



Да седиш насред любимото си място в София, в прекрасен слънчев ден, а около теб е спокойно и любими хора ти обръщат точната доза внимание, а ти да ревеш като малко дете.. даже се давя… чак на мен ми стана мъчно за мен…
Явно стресът си взема своето… а и от време на време не е лошо да се сещам, че съм момиченце…
Разревах се от един текст… може да го прочетете ТУК… 

Обаче след като така и така си рева… дай да се нарева за всичко.. да поплача за загубените приятели, за загубеното време, за загубената държава, за загубените избори…

Май за това последното не си струва. Защото, ако не друго, тази кампания ми даде много – нови, разкошно луди, хора, много опит и нови знания, които мисля да капитализирам в скоро време. 

Всъщност, сега се сещам, че бях обещала, преди месец, може би, че ще напиша нещо за жените в политиката. Сега не ми се занимава с това. Тоест сега няма да го напиша обективно.. тоест и след това няма да го напиша обективно, защото е мое мнение, а мнението винаги е субективно. Но няма да го напиша спокойно.. но сега като се сетих, че съм момиченце, се сетих много неща… Едно само ще кажа, за да оцелееш в политиката, особено българската, особено сега, а и не само да оцелееш, а да бъдеш истински политик, чиято мисия е да работи за общността, трябва да имаш топки*, независимо дали си мъж или жена. Трябва да имаш истински здрави топки …

Сега вече се хиля… чета този хаос от мисли и се чудя дали някой ще разбере нещо.. всъщност знам коЙ ще разберат :-)… чудя се дали кои други


*здрави топки за мен означава да си смел, твърдо да устояваш идеите си и дори, когато ти се вижда безнадеждно да продължаваш, а сигурно означава и да си малко луд…

Няма коментари:

Публикуване на коментар